Telenor?

Jag skaffade en tjänst idag där man kan ringa, smsa etc. fritt till nio personer. Dock, i efterhand, ser jag att de måste ha abonnemang hos Telenor. Kanske kunde ha räknat ut det, men det hade jag inte... Iaf tänkte jag att ni av mina vänner som har Telenor kan väl skriva det här i gästboken, så lägger jag till er i min "familj". Som tur är har jag det gratis i sex månader så förlorar iaf inga pengar på tjänsten.

Idag har jag annars varit ganska effektiv tycker jag. Jag har bakat bröd och gjort lite godis... Sen har jag ringt några samtal, lämnat in timrapporter från förra månaden, kollat igen tentan och förberett mig inför morgondagen när vi ska planera och genomföra nästa skoluppgift.

Ikväll blir det promenad med Zandra o kanske nån till (?). Ska bli skönt att komma ut lite iaf. Fast idag har jag faktiskt cyklat till stan, inte dåligt för o va mig. Kallt ute, men så skönt! Solen skiner och klar, frisk luft. Vintern är härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback