Bättre!

Idag känner jag mig mycket bättre än igår. Märkligt, var helt övertygad om att jag fått influensa - alla symptom tydde på det. Hade ont i hela kroppen, över 38 graders feber, halsont, huvudvärk, matthet m.m. Men idag när jag vaknade mådde jag mycket bättre och det gör jag fortfarande. Lite lätt illamående är jag av någon konstig anledning bara (det var jag inte igår..) men det överlever jag. Feber är värst.

Har fått pluggat lite idag i alla fall. Försöker fixa färdigt seminarieuppgiften men är inte så lätt, sätter den i samband med vfu:n och då blir det ännu mer komplicerat.. hehe.. men det ska nog fixa sig. En kul uppgift i alla fall, som stämmer väl överens med fritidspedagogikens uppdrag tycker jag. Lite liknande arbetssätt som jag arbetat med tidigare.

Börjar bli hungrig. Eller ja, inte börjar kanske. Har redan fått i mig ett par av de supermumsiga chokladbollarna som Kent gjorde igår kväll. Åt nog fem stycken igår... Men det är inget jämfört med förr då jag kunde vräka i mig en hel sats själv på en kväll. Blir resterna av
rotfruktspajen som Kent gjorde igår. Det är nog nästan världens godaste paj. Efter laxpajen då. Paj är gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback