Fredag!

Idag är det fredag och jag känner mig frisk som en nötkärna! I alla fall än så länge, får se hur jag mår efter seminariet när jag har varit igång några timmar... Vi hade en rolig uppgift tills idag i alla fall, blir spännande att se hur seminariet är utformat till det.

Ikväll ska jag, Camilla och Zandra ha lite tjejkväll. Eller hmm så mycket tjejkväll blir det väl inte i den bemärkelsen men det är bara vi tre i alla fall och vi är ju tjejer så :) Kent ska på AfterWork med jobbet ikväll. Vi ska kolla på Let's Dance och ha det allmänt trevligt här hemma. Jag ska bjuda på lite mat och har nu bestämt mig för vad det ska bli. Ingen jätteavancerad måltid direkt, men gott i alla fall! Med världens godaste currysås...

Helgen ser ut att bli lugn. Alla hjärtans dag imorgon ska vi fira med god middag härhemma och sen se melodifestivalen hemma hos Camilla som förra helgen. Inte så spännande kanske, men mysigt :) Hoppas på nån långpromenad i helgen, nu har jag ju legat hela veckan så behöver röra på mig lite.

Hur ska du fira Alla Hjärtans Dag?

Kommentarer
Postat av: gila

Jag ska jobba först, och därefter ska vi ut och äta i Malmö, sen blir det fruktfondue och spel hos föräldrarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback