Fredagsmys!

Äntligen fredag, helg och mys! Vi har ätit supergoda tacos till middag och snart är det dags för tv-kväll framför Let's Dance och kanske Så ska det låta (iaf i pauserna). Till kvällsmyset har jag köpt spännande chips som jag hittade på Lagerhaus. Billiga var de inte (39 kr för 150 g) men smaken gjorde mig nyfiken. Eller vad säger ni om chips med smak av jordgubbar, sweet chili och vitt vin?

Imorgon bitti beger vi oss mot Helsingborg för partajande med massa goda vänner på kvällen! Jag har packat väskan full av olika alternativ för vad jag ska ha på mig - varför är jag så velig - vilket gör att jag får släpa runt med en tuuung ryggsäck imorgon. Jag köpte nya svarta byxor i stan idag, har letat efter det jättelänge, och det lutar åt att de ska invigas. Men för säkerhets skull har jag med en klänning och en kjol + leggings med. Och ett gäng linnen...

Ska iaf bli superkul med en festarhelg igen! Sist när vi var samlade här i Växjö allihopa var det kanonskoj!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Har också sett dem i butiken, men dock inte vågat köpa. Hur smakade de?

2009-02-28 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback