Goodbye gipshelvete :)

Så, nu är gipset borta och jag ser ut som jag vet inte vad... armen är helt spinkig! Dessutom är jag helt rädd för att det ska göra ont och de övningar jag ska göra för armen gör också ont. Men det är ändå skönt att vara av med gipset. Jag kan vrida armen mer och använda den handen ordentligt för att skriva på tangentbordet. Lyckades få ett snyggt stödbandage med att använda när jag behöver det! Nu har jag ungefär 1/4 av den styrkan jag hade i armen innan olyckan men om bara 1-2 veckor har jag halva styrkan tror jag :) Får dock inte bära tyngre än typ en dagstidning så frågan är hur det ska gå till...

Förresten hade jag jättekul på festen i lördags. Kent va helt galen och körde igång hela havet stormar och sen dracks det, sjöngs singstar och spelades ölspel. På Sivans blev det massa dans natten lång. Härligt! Igår blev en riktigt lugn dag som jag mest ägnade åt att lägga pussel. Var längesen sist, men tycker det är såå kul och kan sitta där i flera timmar fast det känns som tio minuter.

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt PM. Först lite lunch bara och ladda batterierna, sen blir det pluggeliplugg. Hoppas jag blir klar idag, hade varit såå skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kent var crazy i lördags ;)Helskoj var det iaf! Nu laddar vi om batterierna sen om 7 veckor är det dax igen!Klackarna i taket! Men ikväll får jag besök o de ser jag framemot :0)

2009-02-02 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback