Lonely

Jag känner mig lite ensam här hemma just nu. Kent har sportlov medan jag har fler föreläsningar och skolarbete denna vecka än någon annan vecka den här kursen. Inte så kul för honom att vara hemma då, så han är hos sina föräldrar ett par dagar och jobbar lite i skogen. Och här sitter jag mol allena. Man vänjer sig vid att alltid vara två. Liksom roligare att ha tråkigt tillsammans än ensam på nåt sätt. Hoppas hoppas hoppas att Kent kommer hem imorgon!

Sålänge får jag njuta av den vackra buketten jag fick i lördags. I bakgrunden sticker Kents vackra (eeeh??) pelargon, eller vad det nu heter, upp... haha! Buketten är iaf fortfarande väldigt fin :) Från världens sötaste pojkvän...

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ingen mening att sitta uppe och ha tråkigt, då kan jag lika gärna sova. Ska upp tidigt imorgon och hinna plugga en del innan föreläsningen vid 10 tänkte jag. Ska förresten testa något som kallades för kardemummagröt till frukost imorgon bitti. Har blandat ihop massa grejer, ställt i kylen över natten och imorgon ska det provsmakas. Spännande. Recept kommer kanske på receptbloggen sen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: madde

Provensalsk örtkyckling och Fisk i ugn med kokt potatis. de lät båda goda och kycklingen tror jag bli bara och frysa in som man kan ha den som matlåda till skolan.

Postat av: Madde

kycklingen blev jätte bra.. vi ska göra fisken i kväll.. mums!

2009-02-20 @ 17:03:55
URL: http://madsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback