Snöyra :)

Idag har det snöat som bara den! I alla fall på förmiddagen. Så vackert och det var jättehärligt ute, alldeles milt och ljust. Skönt. Får man, eller jag i alla fall, så mycket energi av. Har precis varit ute och pulsat fram genom snön, i alla fall i skogen där ingen plogat, och det var så skönt.

I övrigt flyter det på. Armen funkar rätt så bra, är lite rädd ibland att saker och ting ska göra ont men än så länge har det inte inträffat nåt farligt direkt. Har knuffat till Kent lite på natten nån gång när han varit på väg att stöta till den bara :) Den är fortfarande spinkig dock men det lär den väl vara ett tag till antar jag...

Känner att jag har så bra grepp om skolan just nu. Vi redovisade och opponerade på våra PM idag och det gick bra, nu har jag rättat lite och lagt till frågeställningar så den biten är helt färdig. Har börjat läsa lite inför nästa vecka och lagt upp hur jag ska läsa och planera inför den seminarieuppgiften vi har då. Värsta duktig! Har försökt planera in så att jag kan jobba en dag med (hoppas hoppas hoppas att de behöver någon just den dagen) plus att jag ska till arbetsterapeuten en dag också. Fullt upp med andra ord!

Imorgon fyller Kent år så då ska han firas med överraskningsmiddag och bästa presenten jag kunde ha hittat tror jag! Det ska bli så kul att se/höra vad han tycker om den. Middagen som jag planerat in blir nog toppen med, blir trerätters och ingen av rätterna har vi ätit tidigare så lite spännande. Innan middagen ska jag dock jobba, så blir stressigt sen när jag väl kommer hem. Ska se om jag kan förbereda en på förmiddagen eventuellt.

Min blogg har blivit så tråkig utan bilder. Men jag är dålig på att fotografera och ärligt talat är det jobbigt att lägga in bilder hela tiden. Vad tycker ni? Går det bra såhär utan med?

Kommentarer
Postat av: gila

Bilder är kul men det rliga är ju att läsa om hur du har de så jag klarar mig utan :) Kram o hoppas ni får mysigt imorgon nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback