Strålande vinterväder

Idag är det riktigt fint ute! Solen skiner för fullt och det är så ljust och fint med snön. Gick en promenad nu innan på morgonen, riktigt skönt även om det var kallt (-7 grader) och glashalt i skogarna. För en gångs skull var det skönt att gå på cykelvägen längs den stora vägen istället för i skogen...

Jag har problem med min arm efter vfu:n igår. Det kan vara träningsvärk som beror på att jag cyklade till bussen vilket ansträngde armen, även om jag är tveksam till det då jag inte cyklade i mer än fem minuter. Men vad det annars kan vara vet jag inte.. Fick gå med handledsstöd hela eftermiddagen igår och nu på morgonpromenaden. Blir nog att ha det på under vfu:n idag också. Jobbigt :(

I helgen ska vi till Helsingborg och partaja hos Madde och Johanna! Ska bli riktigt skoj att träffa alla igen, så sällan numera ju. Blir en kortvisit dock, bara lördag - söndag men alltid något. Sen är det snart Stockholmsresa på gång igen. Mycket som händer!

Nu ska jag fixa håret, sen hämta tvätten och halv elva går bussen in till stan och sen vidare till praktiken. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: gila

Den finns i svart också :) Jag älskar ju färg så... tyckte rosa var roligare. Jag brukar hitta alldelles för mkt, tyvärr för dyrt med. Men denna är ganska lagom. :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback