Midsommar!

Jag har försökt uppdatera sen flera dagar tillbaka, men av någon anledning har det inte fungerat på vår dator. Nu är jag dock hemma hos mamma så här funkar det. Mitt gamla inlägg som jag skrev är dock inte så aktuellt längre, fast det finns kvar.

Nu är det i alla fall bara 1 dag kvar till midsommarafton, och allting är planerat in i minsta detalj! Så gott som i alla fall.. Har lite mer att fixa med på lekfronten, men det löser sig snabbt. Tipspromenad och sånghäften är färdiga, och det var inte det lättaste att få allting som jag vill ha det!

Började dagen imorse med att vara på gymmet innan 8, såå lugnt och skönt. Vi var bara två stycken där rätt så länge. Behöver man inte irritera sig på att maskinerna är upptagna eller så.

Återträffen på Bollerup i helgen var fantastiskt rolig! Hade så kul, alla varasig så lika.. hehe.. knappt man kan tro att det gått 5 år. Vi fick i alla fall supergod mat, sjöng snapsvisor, dansade och snackade. Fick buggat en del med :) Längtar redan till 10-årsjubiléet!

Nu ska jag återvända till Kvarteret Skatan och lite godis. Mums!
Trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja eller hur... körkort till nästa midsommar hoppas jag sen kör jag gärna! Systrarna ska lämnas redan 12, annas får jag ta bussen senare... Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback