Resumé

Sorry att jag inte skrivit på sålänge. Har inte kommit mig för det bara. Får skriva en liten resumé över den senaste veckan här:

Helgen: Var jättebra! Genrepet till melodifestivalen var jättekul, artisterna var grymma (främst Alcazar) och Petra Mede är störtkul :) Ska bli skoj att se henne på Big Comedy om en månad igen. Lördagen spenderades först på stan där jag hittade en snygg top på vero Moda (varför är VM här i Växjö så liten? Hittar alltid saker där annars...) och två par skor på Deichmann. Sen åkte vi ut till Tekniska muséet med Kents bror och hans son. Gick på 4D-bio som var häftigt och utmanade oss i sportavdelningen, testade tyngdlöshet i rymdavdelningen m.m. På kvällen bjöds vi på jättegod mat och mys framför teven. Vann rätt låt? Kanske. Mina pengar spenderades på Alcazar... Men det blir spännande att se hur det går för Malena i ESC!

Veckan: Har dragit på mig en rejäl förkylning denna veckan, och var hemma en halv dag från VFU:n, typ. Var tvungen att ta mig dit för att intervjua rektorn i alla fall. Nu mår jag bättre, men näsan rinner. Igårkväll hade vi föräldramöte på VFU:n och jag var inte hemma förrän tio på kvällen... Jag pratade på mötet och visade en av kompisfilmerna som barnen gjort. Kändes bra!

Så, det var senaste veckan det. Nu är det snart helg, ska köra till praktiken om en stund och tilbringa några timmar där först. Min basgruppsledare kommer ut idag för att träffa mig och VFU-läraren en stund - spännande att se hur det går :P Sen ikväll blir det god mat och mys i soffan. Imorgon ska vi till Hultsfred och fira Kents brorsdotter som fyllde år i måndags. Blir nog att vi sover hos hans föräldrar sen.

Lagom spännande som vanligt, men so what...

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Jag ringde också och röstade på Alcazar! Bortkastade pengar dock...

2009-03-20 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback