Vinterväder

Det verkar aldrig bli vår här... För en vecka sen hade man förhoppningen om det, men i tisdags natt kom det snö igen och lagom till att det hade smält bort igår snöar det nu för fullt igen. Visserligen är det väldigt fint med snön, och det är stora fina flingor i mängder som singlar sig ner mot marken, men ändå. Jag längtar efter värme...

Idag väntar skolan vid 10. Jag har pluggat lite nu på morgonen, skrivit på min sista vfu-uppgift som jag ska försöka bli klar med i eftermiddag. Sen idag blir det nog promenad i eftermiddag, hade lite planer på att simma men Zandra verkar inte vilja göra mig sällskap och dessutom har jag lite träningsvärk sen årets första joggingrunda igår. Gick väl sådär, gav mig ut på 3,6 km-rundan men orkade inte hela utan gick ca 200 meter, där det var som mest motvind och uppförsbacke. Nya tag en annan dag!

Kent och jag åt upp tårtan igår. Den varså grymt god, ni anar inte. Jag vet att den inte såg så spännande ut på bilden, men det är typ krämig marängbotten (låter knäppt haha) och sen massa grädde och goda frukter på. Smaskens! Idag ska vi kalasa på våfflor istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback