Faan

Jag fixar inte såna telefonsamtal. Där jag får veta att allt är mitt fel. Där jag får höra att vi aldrig kommer att ses igen. Att livet kommer ta slut. Där * försöker ge mig skuld, men jag får inte låta mig ta på mig den. Men tårarna bara rinner. Jag känner mig så maktlös. Hjälplös. Vet inte vad jag ska ta mig till, och ingen verkar kunna hjälpa mig.

Och det är bara några timmar kvar till vår redovisning. Jag kände mig så väl förberedd. Jag måste fixa det. Jag måste. Men jag vet att * kommer ringa igen. Mina tårar kommer att rinna. Jag vet inte vad jag ska säga, vad jag ska göra. Det är så hemskt. Och ingen verkar kunna hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har ingen aning. Ska dit idag och hälsa på så då ska jag fråga om det är heltid,sen får jag se om de är färdiga med schemat!!

Kram

Postat av: paulinn

herregud cissy vad e det som hänt?

2009-05-28 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback