Hem

Nu ska jag strax åka hem. Helgen blev inte som jag tänkt mig. Blev mycket bättre i början, och igår. Idag var inte lika bra men en annan sten har i alla fall lyfts från mitt hjärta. Tror jag. Jag är i alla fall glad att jag åkte. Jag gjorde rätt. Även om det kändes sådär idag.

Blir skönt att komma hem. Har saknat Kent, och saknat solen. Här har jag inte haft möjlighet att vara ute så mycket, hade jag varit hemma hade det nog pressats i solen hela helgen.... eller i alla fall lite grann. Nu har jag mest varit inomhus. Men imorgon ska det också bli fint och varmt. Egentligen ska jag skriva på den sista inlämningsuppgiften men kanske kan jag passa på att sola lite extra och sen jobba extra mycket med uppgiften på tisdag istället. Man skulle haft en bärbar dator.

Kent, om du läser det här så får du gärna överraska mig med färska jordgubbar ikväll. Läste på Camillas blogg att hon köpt svenska jordgubbar så någonstans ska det iaf finnas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback