Budapest!

Imorgon är det dags för resan till Budapest! Det blir nästan fem hela dagar tillsammans med Sofia och Lollo, ska bli riktigt kul. Bada, shoppa, turista... Som vanligt har jag alldeles för mycket packning med mig, nästan mer än vad jag hade inför veckan i Tunisien, men hur ska man kunna välja? Kanske får göra en liten rensning hemma hos Sofia och Jens ikväll.

Sitter på tåget ner till Malmö nu. Får väl se när jag e framme nån gång, startade med en tio minuters försening från Växjö och nu står vi stilla utanför Alvesta. Suck. Är väldigt glad över min bärbara dator just nu i alla fall :)

Det enda negativa med att åka iväg, och det är inte så lite negativt heller, är att jag kommer sakna Kent så sjukt mycket. På vissa sätt som jag inte kan beskriva, men ser definitivt inte fram emot flygresan i alla fall. Så många saker som oroar när det gäller att flyga. Ont i öronen, oroliga magen, att störta.... Ska försöka tänka positivt i alla fall, det kommer säkert bli en helt underbar lång-weekend i Budapest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback