Mindre än en vecka till julafton...

Julen närmar sig med stormsteg nu. Härligt! De sista julklapparna har handlats idag, plus allt som ska med för jugodisbak m.m. hemma hos Kents föräldrar. Just nu bakar jag en pepparkakscheesecake som vi ska bjuda pappa på imorgon när han kommer upp och hälsar på, och imorgon ska vi baka kavring med valnötter och äpplen att ta med till Mörlunda och bjuda på. Massa gottis :)

Jag har dragits med en förkylning i snart en vecka nu. Börjar iaf bli bättre, så är väl frisk till julafton hehe... På måndag har vi PM2, opponeringsseminarium på examensarbetet. Alltid nervöst inför de där seminarierna, men sen är det iaf snart klart... Skönt det med!

Nu ska jag slå mig ner i tv-soffan o vila lite. Verkar va massa filmer på tv idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback