Sjukling

Innan i veckan har jag fått ta hand om en liten sjukling här hemma, och vad är tacken för det? Han smittar ner mig! Just de dagarna jag ska jobba med... suck.. Började få lite ont i halsen för någon dag sen, och nu på morgonen tog jag febern bara för att kolla, visade 37.8. Det är mycket för att vara mig. Känner mig inte så febrig dock, men har ju heller inte varit igång någonting alls idag.

Så nu är det bara att bädda ner sig i soffan hela dagen, dricka te och vila. Tur att vi har mycket skönlitteratur att läsa i den här kursen, kommer nog bli några böcker idag med. Och imorgon, fick säga att jag inte kunde jobba då heller, för de har så svårt att få folk så behöver den här dagen också på sig. O jag vet ju inte än om jag kan imorgon så.

Jaha, det var de senaste nyheterna det. Nya kursen känns rolig, men ibland undrar jag varför jag inte fick tillgodogöra mig det jag läst i Malmö eftersom de svenskkurserna jag läser här i princip är identiska med de jag läste där. Men men, alltid lär jag mig något nytt, och det jag läste där hade jag kanske glömt bort helt om jag inte blev påmind om det nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

KRYA PÅ DIG!!!



KRAM

2010-02-18 @ 19:05:14
Postat av: Millan

Krya på dig! Hoppas du är frisk i morgon så du kan va med och kolla på melodifestivalen :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback