Vuxenpoäng!

Jag går runt lite som i ett lyckorus just nu. Vi har köpt en lägenhet! Skrev på kontraktet igår, och den 1 juli (eller ett par dagar innan) blir lägenheten vår. Längtar som en galning, men det är fyra långa månader kvar...

Lägenheten är en 3:a som ligger i Sandsbro, lite i utkanten av Växjö men ändå med cykelavstånd in till stan. Dessutom har vi skogen och sjöar precis i närheten... och badstränder! Lägenheten är fräsch och ganska ny, byggd 2004. Supersnygg :) Ska tapetsera om ett av rummen, annars är den perfekt som den är. Har en stor balkong och en stor klädkammare.

Därför blev min vistelse hos Kents föräldrar i helgen inte så lång. Snarare några timmar, som mest bestod av en väntan på att veta hur det gick med lägenheten. Det är lite för långt att åka tillbaka (efter att vi skrivit kontrakt här i Växjö) så vi valde att stanna här hemma resten av helgen. Firade igårkväll med lyxpizzor och cola! Låter kanske inget vidare, men de va det :) Ikväll blir det entrecote, bearnaisesås och potatistorn tror jag. Lyxar vidare lite...

Nu ska jag sätta mig och plugga lite medan Kent är iväg och åker skidor. Sen i eftermiddag blir det gymmet med Camilla en stund!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis! Vad roligt med ny lägenhet :)

2010-02-28 @ 09:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback