Paus

Jag behöver en paus. Har suttit och skrivit på hemtentan sen klockan åtta imorse. Bara haft pus för lunch, men nu orkar huvudet inte mer. Känner mest för att lägga mig i soffan och sova en stund... Det går iaf ganska bra, tror jag. Men vet inte riktigt hur jag ska komma vidare just nu. Därför är det rätt skönt (och bra) med paus med.

Annars händer inte så mycket just nu. Skriver tenta denna veckan. Var och kollade min stukade tumme igår men den var det ingen fara med sa läkaren så det var ju skönt. Det är jättefint väder ute så funderar på en promenad men tråkigt att gå ensam. Plus att jag o kent nog ska ut sen ikväll. Fast då är det ju ändå mörkt.. Hmm...

Ja, detta får väl bli ett extremtråkigt inlägg men so what. Bättre än inget kanske.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback