What to do?

Jag har väntat hela morgonen på att någon, vem som helst, av mina vänner ska komma in på msn. Är helt sällskapssjuk. Gick upp vid 8 imorse när Kent körde iväg o har inte haft något att göra sen dess.. Jaja, snart borde väl folk börja vakna i alla fall.

Funderar på vad jag ska hitta på idag. Bara sitta hemma och göra ingenting pallar jag inte. Hade velat ta en runda på stan. Inte säkert jag shoppar något, men kan vara kul att gå och titta lite iaf. Käka lunch på HongKong eller ta en fika på Broqvists. Får hoppas att någon vill hänga på mig...

Ikväll ska vi till Johan och äta fondue. Jag är partysugen men tror inte att så många andra är det, och dessutom finns det ju ingenstans att gå ut typ. Antingen är det 18 - då vill inte Kent dit, eller så är det 25 - då kommer inte alla in. I-landsproblem... Får väl bli hemmafest istället även om det troligen blir liiite mindre dansande då. Haha!

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha,nej han läser inte min blogg!!

Postat av: Madde

visst, de kan jag säkert fixa. Ska få jobbet först bara :) Uch.. börjar bli riktigt nervös nu!

2010-01-17 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback