Långfredag + sommar = SANT!

Här ligger jag på en filt ute på gräsmattan hos Kents föräldrar. Njuter av solen och Millans sommarlista på Spotify... Kan det bli bättre? Såå härligt att vara ledig i några dagar nu, särskilt i sånt här väder :)

Strax ska vi äta påsklunch med släkten ute på altanen... har det någonsin hänt förut? 23 grader i skuggan.. hehe.. imorgon beger vi oss söderut, först kör vi ner utemöblerna samt motorcykeln till Växjö och sen vidare ner till pappa. Blir nog supergod lammstek till kvällsmat där... :) Sen på söndag väntar konstrundan och besök på Österlenkryddor och Gunnarshögs gård nere på Österlen. Ska passa på att åka till Bollerup, är alltid någon utställning där med!

Nej, nu får jag va lite social med de andra... Tyvärr har jag inga bilder att lägga in idag, blir en annan gång...

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Millan

Min lista är bäst ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback