Jobb!

I fredags fick jag äntligen klart var jag ska jobab till hösten... Tackade ja till en tillsvidareanställning på samma skola som jag arbetar på nu :) 85% är jag fast på, men får förhoppningsvis vikariera upp till 100%. Blir nog toppen!

Imorgon bjuder jag på tisdagsfika på jobbet, blir väl lite att "fira" det då. Har bakat nu på morgonen, ska bjuda på en kokos-och limekaka med smarrig topping. Har gjort en "vanlig" och en äggfri variant, med vissa skillnader emellan. Den äggfria har jag själv hittat på receptet till (till vissa delar iaf), så den blir spännande att smaka.


I helgen var jag, Zandra o Millan i Ullared. Blev såklart en hel del rolig shopping på Gekås! Fick med mig en fin sommarklänning, ett par caprijeans, två par shorts m.m. hem... Dessutom en kanonpresent till Kent, ett jaktspel på Wii - som visade sig vara riktigt skoj faktiskt :) Medan vi shoppade loss på Gekås spenderade Kentan dagen på Elmia bland alla stooora maskiner och andra roliga grejer!

Nu till helgen är det sommarstugan som gäller tillsammans med Zandra, Jörgen, Millan, Johan och Sara. Längtar massor! Vackert väder lovar de också, hoppas det blir en riktig toppenhelg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback