Busy days...

Har haft fullt upp de sista dagarna.
Idag var det 5 km i morse med Lollo.
Sen skola
(fick G på ena delen av tentan och VG på den andra delen. Spännande att se betyget i kursen...
Därefter kom Erik hit, vi bredde mackor som bara den!
Så gav vi oss av på en spännande åktur till Lund, då jag fick den underbara (hmm) låten "I am a dansbander" på hjärnan, vilken spelades i mitt huvud under hela den därpå följande debatten om ungdomsavtal vs plusjobb mellan SSU och CUF.
Sen blev det en runda hem till Malmö och nu sitter jag här.
Funderar på att påbörja projekt packning inför Stockholm imorgon.
Hade nog varit en bra idé eftersom jag har ganska fullt upp imorrn innan på dagen.
(Skola, träning o sen tåget kl. 17.14)

Eftersom jag är borta i helgen blir det nog lite dåligt med bloggandet, men jag återkommer.
O troligen så hinner jag skriva några rader imorgon med ;)

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback