Intervjuad av skånskan

Stressandes iväg till skolan idag hann jag bara ner med hissen innan jag blev stoppad av en journalist från Skånska Dagbladet som ville veta hur jag trivs på Rönnen. Toppen, svarade jag. Fräscht, nytt, bra sammanhållning, trygggt o säkert... på väg bort stoppas jag av fotografen som vill ta en bild. I hissen. Så bara att backa in cykeln igen, le o se glad ut. Sen gör vi si och sen så... efter ett tjugotal bilder är hon nöjd och jag stressar vidare. När jag precis kommit ut genom dörrarna stoppar hon mig igen. Vill ta en bild där jag cyklar.... okej, säger jag. Så hon tar en bild och jag får cykla snabbsnabbt till skolan...
Får väl se om man blir lite lokalkändis imorgon då ;) hehe

Har äntligen beställt Office-paketet  på min dator.
Nu ska jag också kunna göra fin budget o allt, som Johanna.
Och slippa trixa med sparandet av filer o sånt tjafs!

Göra idag?
vet inte.
Skriva min läsbiografi kanske?

Får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback