Konstiga telefonnummer i min mobil!

Satt o kikade igenom alla telefonnummer i min mobil idag.
Hittat en del konstigheter, bland annat ett nummer till "pappa2"
som visade sig leda till STIL MÅLERI O BYGG I STHLM KB när
jag kollade det på eniro.
Skumt. Visste inte att jag hade en pappa där....

Någon Andreas från Eslöv har jag också ett nummer till, och Cecilia
I Lund (kanske någon jag velat handla böcker av?).
F tror jag är en typ som ragga på mig på Södervärn i höstas, och
tydligen har jag tagit ett nummer från Faik på lunar. Hasan var min
ständiga följeslagare på slagthuset ett tag och numret till Hissjouren
i Lollos lägenhet e säkert bra att ha. Någon Magnus har jag också stött
på på lunarstorm nån gång, och Mirjana, undrar om det var hennes lägenhet
jag kollade på för ett år sen ungefär? Eller om hon är någon jag träffat på Kåren?

Det var några av de konstiga numren. Undrar hur de hamnat där?
Framförallt pappa2. Helt plötsligt hittar man nya nummer i telefonboken. Scary!

Nu är det sovadags, ut o springa med Lollo o Erika imorgon bitti!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: josie

Läskigt det där med pappa2 :O
Idag fick jag ett samtal.. eller snarare ringde någon en signal.
När jag kollade mina missade samtal, fick jag fram ett väldigt underligt nummer. Så jag tänkte att det måste vara ett utlandsnummer.
Så jag sökte på nummret. Först i sverige, men när jag inte fick någon träff så hitta jag en sida där man kunde söka efter nummer i hela världen. Men inte heller där fick jag någon träff. Väldigt underligt att ett nummer som inte finns har ringt min mobil :/

2006-12-25 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback