Sjukt kul!

Hade så sjukt himla roligt på Slagt inatt! Haha
Alltid bäst när min ängel är med :)
De spela massa schlager o vi flumma... fuldans e alltid skoj till exempel! Hehe
O jag o Rasmus (bolleruparen) regerade på högtalarna!
Sen på slutet hade jag så sjukt roligt, ännu mer :P
Dansa o flumma som in i, men då skulle vi hem men jaja...
Första gången som jag inte ens vart det minsta trött, varken i fötterna eller nånting, när vi åkte hem vid fyratiden. Satt bara o skratta i taxin hela vägen hem. Haha
Vi va duktiga ogick upp vid halv tio, stack till Willys o köpte bullar o sen har jag vart o tränat!
Nu blir det påskmiddag hemma hos familjen, pappa hämtar mig om en halvtimme så dags att dra på sig lite kläder o torka håret :P

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback