The sun is shining

Solen lyser så jag knappt kan se dataskärmen
(en negativ grej med att ha skrivbordet stående vid fönstret, men det är mysigt att kunna titta ut)

De här vandrar jag runt i i min lägenhet just nu:



Hur sjutton ska man vänja sina fötter vid höga klackar?
Ett riktigt i-landsproblem, men ändå...
Jag tror att Gisela hade samma problem för någon dag sen...

Förresten fyller en av världens goaste och coolaste killar 10 år idag...
Grattis på födelsedagen Crazy Kevin!!



Nu ska jag pallra mig iväg till skolan...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: gish

yes i did. som tur är så har jag inte köpt nåra skor nä men de kommer väl... man borde använt det mer när man var yngre =P så man var van redan nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback