Tillbaka!

Nu är jag hemma igen, efter en härlig helg i Stockholm!
Underbart väder, varmt o skönt.
Roliga folk, som alltid med CUF :)
Kalla rum, läskiga texter på sängarna; "Möt döden inatt" i kombination med diskussion kring inbrottstjuvar m.m. är kanske egentligen ingen bra kombination för en god natts sömn men nog somna vi alltid...

Tidig morgonpromenad i lördag.
Jag och Niklas gick till Drottningholm (kursgården liggen 10-15 min därifrån) och tog foton m.m. Kom upp precis vid slottet, så kom en hund springande. Niklas bara "aaah e de kungens hund!?!?" o så ropa nån på den, och den hette tydligen samma sak som kungens hund. Vi va såklart tvungna att klappa den, så gjorde det (vi hade väl inte fått om vi frågat...) sen sprang den tillbaka, och för säkerhets skull frågade Nikals en av vakterna om det var kungens hund. Det var det!
Inte alla som klappat kungens hund, va? :P
Lägger upp bild så fort jag får den skickad till mig!

Annars har det vart mycket diskussioner, information, flum och sol!
Nu ska jag gå o hälsa på lite folk här i korridoren som jag inte träffat på lääänge :)
O planera in lite teaterbesök kanske....
Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: gish

Go Girls hette vi ;)Och att du minns låten! OMG! Den har jag glömt/förträngt, välj själv haha!
Jo det var faktiskt roligt... Vi skull bli skit stora ju! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback