Uttråkad...

Senaste film? Räknas inspelning av Melodifestivalen 2006?
Senaste bok? Sagor att läsa och berätta
Vad var det senaste du sa? Hejdå
Hur dags gick du och la dig igår? 22.30 tror jag
Och klev upp idag? 9
Vad behöver du mest just nu? Något att göra! Längtar till och med efter att kurslitteraturen ska komma...
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nix, här e toppen!
Hur bor du just nu? Studentlägenhet :)
Trivs du med hur du bor? Jepp, precis som jag sa till Skånskan innan idag...
Var är du nu? Hemma.
Saknar du någon nu? Ja... min ängel!
Hemma eller borta? Både och.... om man får svara så?
Bio eller video? Video
Hip hop eller soul? Pest eller kolera? hehe...
Asien eller Amerika? Asien, tror jag.
Vatten eller juice? Vatten
Fotboll eller hockey? Ishockey
Hund eller katt? Katt, såklart. Min älskade Lady :)
Rösta eller inte rösta? Rösta (på mig i valet den 17 september....)
Plugga eller jobba? Jobba hade jag föredragit men plugga är rätt okej det med.
Bob Dylan, Bob Hund eller Bob Marley? Vet inte..
Fotbolls-VM eller Roskilde? Hmm... Fotbolls-VM
Rockstar eller moviestar? Moviestar
Biljard eller bowling? Bowling, lätt!
Eminem eller Public Enemy? Vilka är public enemy?
Nyår eller midsommar? Nyår!
Guns´N Roses eller Metallica? Guns'N Roses
Johnny Cash eller Janis Joplin? Vet inte...
Rederiet eller Tre Kronor? Rederiet
Vad anser du om serien Rocky? Aldrig sett
Har du nån noja? Tror inte det...
Vilken religion tillhör du? Kristendomen
Tror du på Gud? Kanske... ibland.
Tror du på Satan? Nej
Tror du på magu? What?
Tror du på spöken? Ja, på snälla spöken
Tror du på liv på andra planeter? Absolut
Kan du visa dig ute helt osminkad? Ja, fast som den storstadstjej man blivit så händer det sällan numera
Nämn någon skönhetsprodukt, du aldrig skulle klara dig utan: Min ansiktskräm
Kajal eller eyeliner? Kajal
Favoritplagg till vardags? Jeans o tröja
Och till fest? Kjol (fast för kallt nu...) och min svarta tröja med snören :P eller nåt glittrigt!
Är du trendmedveten? Har nog ganska bra koll men kör mitt eget race för det mesta
Dömer du människor efter deras yttre? Nej, försöker i alla fall låta bli.
Är du ytlig? Nej, det tycker jag inte.
Går du upp när väckarklockan ringer? Oftast är jag redan vaken då...
Du har bestämt att ha en vit helg, men så får nys om värsta festen, hur gör du? Hmm det va längesen... hade nog festat ändå såvida jag inte hade nån tenta lr annat viktigt.
Hur är du när du är packad? Flummig, flörtig, pinsam?
Minnesluckor? Haha kan nån berätta vad jag gjorde på kåren den där gången i vintras?
Har du någon gång blivit ombedd att gå från en krog? Nej, bara om jag vart för ung (så jag inte kommit in)
Har du någongång hamnat i fyllecell eller liknande? Nix
Hur botar man bäst baksmälla? Genom att va nykter... annars duscha, frisk luft, mjölk...
Anser du dig själv som snygg:? Olika från dag till dag men man ska väl inte klaga
Vem är snyggast? Hmm.. sånt här är svårt! Jag vet inte just nu.
Har du varit kär? Inte på riktigt
Ditt längsta förhållande:? 3 veckor! *asg* (fast om man räknar sommaren med så blir det väl några månader...)
Är du en bra flickvän/pojkvän? I guess not :P För kaxig, rolig och självständig *haha* Killarna känner sig hotade...
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet..
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Nog ganska lika... förr raggade jag jämt, men nu börjar jag bli lite för feg.
Är du svårflörtad? Njaa....
Idag: vart i skolan, skrivit läsbiografi, funderar på att gå eller cykla till ikea.
I går: skola, möte på kvällen
I morgon: Kåren :)
I övermorgon: usch nåt kvällsseminarium tror jag.
Dagen musik: RixFM
Dagens klädsel: Ljusa jeans, svart linne, ljusblå strumpor, rosa högklackade (för att vänja fötterna)
Vad ska du göra ikväll? Ringa världens coolaste kille som fyller 10 år! Kolla på Sex Inspectors? Sova!
Vad vill du göra just nu? Något annat än att spendera dötid på internet...
Vad har du ätit idag? Frkost och coucousotto-lunch (risotto fast med couscous ist för ris :P)
Senaste låt du hörde? Sing for me med Andreas Johnson (på radoin nu)
Senaste inköp? ett par svarta shorts
Det senaste du slängde bort? Nåt skräp antagligen
Brukar du äta frukost? Alltid! Kokt, skivat ägg med kaviar på knäckemacka och mitt hembakade bröd med messmör på, och till det ett glas kall mjölk.
Vad gör du om helgerna? Festar
Brukar du bädda sängen? Försöker komma ihåg det.
Har du mest skivor eller filmer? Skivor
Hur många timmar sover du på en natt? Oftast 8-9 timmar. Behöver mer...
Föredrar du att vara singel? Inte så mycket att jämföra med, men trivs rätt så bra som det är just nu.
Är du singel? Japp ;)
Är du nöjd med dig själv? Jodå, jag funkar
Hur mår du just nu? Bra men uttråkad. Funderar på den där cykelturen....
Senaste program du såg på? Scrubs och Vänner (zappade emellan så minns inte vilket som va sist...)
Vem vet mest om dig? Jag... annars Lollo
Vad har du i ditt fönster? Gardiner, ljuslyktor i olika färger, lampa, blommor i olika storlekar...
Vad behöver du mest just nu? Något att göra!

Kommentarer
Postat av: gish

jag älskar sådana :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback