Well well

De gick inte som de skulle på bowlingen.
Usch.
Pinsamt.
Bästa resultatet blev 84 poäng.
Haha!
Men jag slog i alla fall pappa (den omgången) som också hade en dålig dag.
Den andra omgången kom jag sjukt mycket sist i.
Typ 79 poäng eller nåt sånt.

Sen hängde familjen med hem här o fika lite.
Nu har de stuckit.
Jag sitter här o pratar med Erika på msn.
Väntar på att telefonen ska ringa.
Lite nervöst är det faktiskt...
Hihi!

Sen ska jag nog gå och kräva tillbaka mina tuggummin från Jens!
Ikväll händer nog inget.
Brukar inte göra det.
Tycker folk kan ta och komma hem nu!
Här är såå tomt utan er.

Kommentarer
Postat av: Erika

saknar alla i malmö osså, har oxå bara degat idag...vi måste ju bara köra karaoke sen när jag kommer hem!!! lätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback