Debut i Rapport!

Idag har jag gjort min debut i Rapport! (Eller om det var Aktuellt, svårt att veta).
Har inte sett inslaget sjælv, men hoppas att det ær bra. Det ær sækert møjligt att se det på internet men det funkar inte på denna dator.

Vart lite nervøs nær reportern o kamerakillen kom fram, men hoppas detblev bra i alla fall. de frøsøkte pressa mig om kærnkraften och om varfør vi vill sparka ungdomar.

Om ni undrar om jag ær i danmark eller nåt så ær svaret nej. Jag ær i Stockholm, men datorerna kanske kænner sig mer hemma længre søderut eller nåt før det år inte att skriva æ och ø på svenska :P

Nu blir det middag och fest!
Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Zandra

När ska du vara med i rapport eller aktuellt.. vill seee

2006-08-05 @ 14:22:19
Postat av: Maria

Jag vill oxa se!!! Mega intressant juh, om d finns pa natet sen sa hor av dig sa man kan kika! Allt bra annars?

2006-08-05 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback