Malmöfestivalen dag 3

Vi missade salsan i söndags. Tyvärr. Såg nån konstig uppvisning på Arenan isätllet i typ fem minuter, sen gick vi och köpte friterad banan och glass. Mums!
Därefter vart det bugguppvisning på Arenan. Vi kollade en stund, blev såå sugna på att dansa, men Timo Räisänen väntade ju på Mölleplatsen så vi fick ta oss dit istället för att genomgå en prova på-lektion i bugg. Timo var helt okej, mitten va jättebra men slutet lite segt. Tesan kom under konserten, och vi tre (hon, jag och Hanna) begav oss vidare till Thorleifs. Där träffade vi på Olivia och hennes kompisar men de försvann rätt fort. Bugglåtarna försvann också fort och ersattes av foxtrot. Well well, vi hade skoj i alla fall. Hanna vart uppbjudne och jag med. Fast han jag dansade med (dvs en gubbe i typ femtioårsåldern) dansade so close och med sitt huvud typ intryckt mot mig. Försökte komma undan men isch.. jaja, det varade ju bara i två låtar i vart fall....
Zandra kom också dit efter ett tag, och hon har blivit såå duktig på att dansa foxtrot! Hehe! Även om vi vart lite oense om vem som förde emellanåt :P

På vägen hem vart vi hungriga så blev enchiladas halv elva på kvällen. Normalt. Sen följde vi Zandra till bussen och gick själva hem.

Denna helgen har bjudit på många promenader. Ganska skönt i och för sig, men det har funnits ett par tillfällen där vi velat åka buss faktiskt. Men orka vänta.... hehe...

Idag vart jag upp på jobb imorse men efter 1,5 timme cyklade jag hem igen pga illamående. Kom hem, gjorde lite partytricks på toan (ni som vet vad jag talar om fattar... hehe) och sov sen nån timme till. Mår lite bättre nu, men inte helt okej. Får se om jag orkar gå på möte ikväll.
Det verkar i vart fall inte bli så mycket info från Malmöfestivalen dag 4 att skriva imorgon.

Hanna åkte nyss med :'( Har haft en sjukt kul helg ihop! Och Lollo med förstås (som åkte igår). Förresten Lollo, du har glömt ett linne här... hehe...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag bor granne med "Tolle" sångaren i Thorleifs, haha inget direkt att skryta om då men. Jag tycker själv att de suger. Men endå lite småkul. :)

2007-09-10 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback