Mauddan, jag och Hanna!

65995-87

Här ser ni Maud, mig och Hanna i Borås! Maud var på studiebesök och vi var också där. Trevligt!
(Bilden blev dock hemsk på mig... men men...)

Jag har haft ärliga dagar i Göteborg! Träffat Anna, Madde, Johanna, Emeli och Hanna. Blev en heldag (nästan) på Liseberg med Balder, Uppskjutet med mera och på kvällen lite tjejmiddag hos Emeli. Blev åtminstone mycket tjejsnack! Haha! Du har rätt Anna, vi har ändrats sen Bollerup, men ändå är vi precis som alltid. Mycket märkligt men samtidigt underbart.

Igår åkte jag och Hanna vidare till Borås för att träffa pappa och Mauddan, och sen hem till farmor och farfar :) Har inte varit uppe och hälsat på dem på fem år så var verkligen på tiden. Det var jättetrevligt, även om jag förlorade stort på Chicago... hehe...

Idag har jag jobbat och sen plockat valsedlar.
Nu tvättar jag, pratar lite med Hanna emellanåt, väntar på att Lollo ska komma hit och lyssnar på Tiger Lou för att kunna stå ut med dem på malmöfestivalen på lördag :P hehe... det ska nog va rätt lugnt i och för sig!De är bra faktiskt. Ska snart lyssna vidare på lite andra band, typ The Slaves och nåt till...

Ha en toppenhelg, och häng gärna med oss ut och partaja i helgen!
Och Paulinn, grattis på födelsedagen än en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback