Önskelista, eller vad man nu ska kalla det...

Sökes:

  • Danspartner (till buggkurs som startar 28/8)
  • Festpartner (på fredag. fast jag har inte tid att festa eg...)
  • Pluggpartner (så det kan bli lite lättare att palla plugga..)
  • Bloggpartner (verkar så kul att skriva blogg ihop liksom)
  • Sängpartner (nån att bara mysa med helt enkelt)

  • Allt-i-allopartner (som kan ge mig allt ovan...)

Nu ska jag krypa ner i min säng och drömma mig bort. Kanske finner jag min drömprins inatt? Eller kanske inte. Brukar vara det sistnämnda. Inatt drömde jag tydligen om att man faktiskt kan vinna på lotter. Åtminstone pratade jag om det. Get a life, säger jag bara.

Gud vilket tråkigt ord partner är förresten. Men vad passar bättre? Kompis? Kamrat? Vän? Förslag emottages tacksamt. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback