Packa packa

Snart färdigpackad.
Önskar bara jag haft en necessär att stoppa grejerna i. Hmmm...
Och så vill jag lyssna på "We're from Barcelona". Snurrat i huvet hela dan.

Överstressig dag förresten.
Övermycket regn, vart nästan livrädd emellanåt när jag körde till Hässleholm.
Men jag överlevde :)

Jag måste ta bussen halv åtta imorgon bitti. Gäsp.
Då brukar jag knappt ha stigit ur sängen i vanliga fall ju.

O just det, vart på bio idag. Skitkul film. Störd.
Stranger with candy. Haha! Sån ball typ...
Zandra garvade redan i reklamen.. piiinsamt!
Hehe nädå, jag skratta med...

Så, om man skulle sätta igång nu då.
Städa. Diska. Packa klart. Duscha. Sooova.

Vi hörs när jag kommer hem från Stockholmia, om jag inte lyckas uppdatera nån gång under tiden!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback