Växjö nästa

Nu ska jag sova, sen imorgon bitti blir det avfärd till Växjö.
Jobb jobb jobb.
Men det ska bli roligt, hoppas jag!

Sen hem på söndag kväll, jobba i Malmö på måndag.
Sen till Göteborg på måndag kväll, vidare till Borås på onsdag eftermiddag och sen hem.
På torsdag kommer Lollo och på fredag börjar Malmöfestivalen.

Jag har fullt upp med andra ord.

Tråkigt att Kajsa inte fick guldet btw.. jag vart så nervös men alla naglarna gick ju åt i herrarnas höjdhoppsfinal så hade ingenting kvar att bita på i vart fall.

Godnatt & Sov gott!
Ring på mobilen om ni vill nåt (i helgen, INTE i natt...)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maria

Varnhem blir d, ja klart vi maste ses! Ja, tankte att d val var dags for malmofestivalen snart, blir juh helt kalas.... :)

2006-08-13 @ 01:19:43
Postat av: Cissy

Ah då bor vi ju grannar sen ju! Hehe.. bor också vid Värnhem :) Det är fest här på lördag om inte annat :P kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback