--> Ullared


Idag går färden mot Laholm och imorgon bitti vidare mot Ullared!

Brorsan hämtar mig på jobb vid fyra, sen hämtar jag Zandra en timme senare.
Därefter rullar vi iväg! Blir Idolfinal och kanske lite HippHipp ikväll, sen sova tidigt
för att imorgon bitti ge oss iväg mot Ullared ca 05.30.
Fy så tidigt en lördag! Men men.... ska man va där kl 7 så...

Efter några timmar på Ullared färdas vi söderut igen och pausar i Laholm för
lille Lucas dop och träffa Lollo o Martin igen :)
På kvällen blir jag hem hos föräldrarna.
Men jag kan säkert blogga igen då.... så får ni hela långa shoppinglistan! :P

Jag saknar dig Kent.
De veckor vi inte ses så är fredagarna värst :(
Men jag hoppas du får en rolig helg i alla fall!
7 dagar kvar...

Trevlig helg allihop!

btw. Fler som såg julkalendern imorse? Verkar rätt lovande tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Heeej!!! Jo, jag trivs asbra i Malmo, faktiskt. :)
Hur e d sjalv? Hur gar d med jobb och liknande? Jag trivs kalas bra pa mitt, kanns bra! Jo, jag e definitivt pa Slagt pa Juldagen! Helt klart. Forresten, efter nyar eller natt sa far d val bli inflyttningsfest har, har juh inte blivit av, har vatt sa mkt, men sen sa!!! Da e du val pa? Kram pa dig

2006-12-01 @ 10:34:08
Postat av: Anonym

Jag har fått en egen lägenhet!!!! det finns mycket julprylar på ge-kås förresten va där för ca 2 veckor sedan. det kommer nog att bli kö för er..... det va det när vi va där och vi kom ändå vid 9 tiden och tydligen hade det varit dubbelt så lång kö vid 7.....(= varma kläder) men ni svälter nog inte för det finns (fanns iallafall)korvstånd på vägen in! shoppa mycket jag shoppade för ca 2500 kr när jag va där! kram anna

2006-12-01 @ 13:40:27
Postat av: Anna

har förresten ett tips på var du kan hitta en brun kjol! I Rävlanda i stjernboden(tror jag att det stavas) finns det massor av snygga saker.

2006-12-01 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback