10 år / 2 månader

Börjar med det tråkiga först.
Idag är det 10 år sedan morfar gick bort.
Det kändes egentligen mest igår. Då var vi och såg
Lucia i kyrkan dit han var på väg när han blev påkörd.
Jag stod ju inte morfar så nära så sådär jätteledsen
är jag ju inte men självklart tänker man på det ändå.

Till det mycket roligare!
Idag firar vi 2 månader tillsammans :D
2 underbart, härliga månader!
Idag har jag också lyckats köpa skor till nyårsfesten,
köpt julklappar till Kent och Zandra samt fått julklapp
från fritidsbarnens föräldrar. Massa fina grejer;
julstjärna (blomma), 3 prydnadstomtar, choklad, ljus
och en flaska vin. De är såå söta!

Luciatågen igår var fina. Först på skolan och sen i
Hököpinge när Zandras småsystrar gick. Mysigt!
På fritids igår hade vi gjort en liten miss så alla 2:orna
gick ner till Vellinge centrum (en bra bit från skolan dit
inga barn får gå själva....) när de skulle gå till en liten
affär precis bredvid skolan. Som tur är hände ingen
olycka och alla föräldrar har börjat skratta när vi berättade.
Men de kommer nog pika oss för det länge framöver.... :P

Nu ikväll ska vi samla ihop pengar till julfesten på lördag.
Sen skriva inköpslista (fast jag har redan börjat..).
Igår la jag in sillen och imorgon kanske jag gör sillsallad :)
Och imorgon kommer Kent hit igen! Äntligen!
Denna veckan har gått fort - det gillar jag.

Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Kent

Har varit två underbara månader tillsammans med dig. Längtar så mycket tills i morrn. Jag ringer dig senare ikväll. Puss

2006-12-14 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback