Förberedelser

Snart är det nyår och äntligen ska vi upp till Örebro!
Sitter och håller på med musiken.
Ska försöka fixa några skivor, ska ju ha i bilen upp med.
Verkar bli en ren rockskiva i alla fall. Sån där lagom rock
som jag gillar :)
Sen blir det nog blandat med klassiker, lite schlager och ja..
lite av det mesta helt enkelt!

Har börjat på mitt stora pussel.
Kommit halvvägs ungefär.
Man blir helt beroende! Jag satt med det i över fyra timmar
igår kväll... gick och la mig men kunde inte sova men var
tvungen att fortsätta pussla en stund till! Haha!

Tog en vända på mellandagsrean igår med. Köpte en julklapp
 till Kent och lite småsaker till mig själva.
Nu ska jag iväg till jobbet...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback