Förlåt förlåt förlåt förlåt

Nu har jag vart riktigt dålig på att uppdatera!
Det är dock inte så konstigt...
Denna vecka har jag jobbat som bara den.
44 timmar kommer jag ha fått ihop när veckan är slut så...
Dessutom har jag haft grejer inbokade hela kvällarna.

Veckan har då som sagt inneburit massa jobb, började 06.30
idag till exempel... Sen glögg o lite politik i måndags, linedance
(dansade vals-linedance hehe) i tisdags och möte igår kväll
igen. Sen sov jag i Arrie hos mina föräldrar.

Nu har jag o Erika gått o knackat dörr i korridoren för att få
ihop lite folk till julfesten nästa helg. Vi verkar ju bli några stycken
i alla fall :D Kommer bli grymt roligt i år igen!

Imorgon kommer min underbara Kent hit! Äntligen....
Kommer bli en sån där supermysig helg igen *tycka om*

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback