God Jul!

God Jul till alla bloggläsare!

Dagens paketskörd har innehållit både förväntade klappar och positiva *hmmm* överraskningar.
Mp3-spelare fick jag, och en kudde som jag önskat mig. Därutöver lite pengar och presentkort o sånt där. Sen kom de mer oväntade överraskningarna. Först 8 dvd-skivor med musik. 15 dagars musik, dvs 6180 låtar. Här finns då samtliga låtar som varit top-100 på Trackslistan mellan 1984-2006 och lite annat....
Jag fick också en liten överraskning då jag öppnade ett paket innehållandes ett Mamma Mu-pussel med 104 bitar. Grattis mig. Pappa ville bara jävlas med mig, så fick ett 1000-bitars sen. Nästa paket med överraskning var det som pappa o Erik kallat för champinjonen och på vilket det stod "Tänk på nyår". Detta paket innehöll 2 stycken bilsvampar. Så tvättning av bilen ingår alltså i lånet över nyårshelgen....

När vi sedan åt gröt fick jag köttbullen. Hmmm. Vad nu det skall innebära? De skyllde på att vi inte hade någon mandel men nog visst såg jag 2 påsar där i förrgår kväll....

Hoppas ni har fått många fina julklappar idag och proppat i er av all mumsig julmat :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback