Helgen

Okej, lite uppdatering från helgen!

Julfesten blev jättelyckad! Massa god mat, och det mesta gick åt
(även om jag kommer få leva på köttbullar, prinskorv, potatis,
jansson och sillsallad den närmsta veckan....). Alla hade skoj och
många av de nya i korridoren var med. Superkul! Lillebrorsan o
hans kompisar kom med, o snyltade för en gångs skull inte på
min sprit :P haha!

Sen en mysig natt... som alltid med min underbara pojkvän!

Söndagen bestod mest av städning, diskning och gråa moln -
vilket ledde till att det blev lite film och godis istället för skridsko-
åkning och fika på Lilla Torg som vi planerat sen flera veckor
tillbaka. Kvällen blev mysig i alla fall med tända ljus och fina låtar.
Somnade ganska tidigt, var såå trött. Sen uppstigning tiiiidigt
imorse kändes det som, men gjorde inte så mycket när det innebar
att Kent kunnat stanna en natt extra. Lämnade av honom vid tåget
och sen iväg till jobb.

Nu sitter jag o käkar lite julmat (hmm konstigt. Inte).
Kvällen blir lugn, tänkte läsa lite, krypa ner i sängen och bara ta
det lugnt. Sova tidigt kanske.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback