Hungrig

Jag e så hungrig att magen skriker efter mat.
Men som tur är luktar det gott av mat härinne.
Jag kunde inte komma på något att göra som
går snabbt och lätt att göra så fick gå o fundera
en stund och sen blev det hemlagad pizza!

Jag har dock tappat bort receptet (Lollo, har du det?)
så fick chansa litegrann. Blir säkert bra.
Kombinationen av råvaror på denna pizza blir nog rätt
spännande. Rödlök, paprika, tomat, ost och ansjovis!

Nu ska jag sätta mig i navet o mumsa på min pizza
till Joey och sedan Vänner.
Annars bara ta det lugnt ikväll.
Kanske läsa lite :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza till en pers.
3dl mjöl
1 msk olja
salt
bakpulver, tror det är 1 tsk
lite mindre än 1dl mjölk (där står 1dl i receptet, men det är för mkt till 3dl mjöl. Annars kan man ju ta lite mer mjöl..)

Brukar inte följa receptet helt slaviskt, som du ser.. Men det blir pizza :) Kram!

2006-12-12 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback