Juldagspartajandet!

Som vanligt gjorde juldagsfirandet på Slagthuset ingen besviken!
Efter en härligt rolig förfest med mycket fyllespel (och lite partytrick
à la mig....) gav vi oss iväg till Slagthuset. Väl där tappade jag bort
alla andra direkt men vad gör väl det? Jag kan konsten att roa mig
på egen hand så!
Dansade lite på högtalarna o sen på nåt bord o så hittade Becca mig.
Strax därefter fick jag syn på Madde o Lollo också, men då va Jens
försvunnen och honom hittade vi aldrig. Han hade åkt hem.

Det blev väldigt mycket dansande! O vi flummade som bara den.
Hade hur kul som helst och musiken var urgrym. Att jag dessutom fick
en stor uppblåst Coronaflaska (typ 1 meter hög) av nån kille som gick
förbi gjorde ju bara kvällen helt klart bäst! Haha!
Jag lyckades smuggla med mig den ut därifrån också så nu står den
snällt och fint bredvid sängen på mitt rum.

Vid femtiden va vi hemma denna morgon o det va lääängesen vi
orkade festa hela natten som vi gjorde nu inatt! Blev lite efterfest med
chips o cola, för att sen sova en fyra timmar ungefär.
Idag blev det lite julklappshopping på rean (inför nyår när en del klappar
ska bytas) och sen har vi varit o hälsat på farmor o farfar.

Nu ska jag snart ringa Kent och sen blir det nog att sova tidigt, det är
jag som öppnar imorgon bitti. Klockan sju. Gäsp.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback