Lång dag...

Gick upp tidigt imorse för å se julkalendern o tur va väl det för kvart över sju ringde de från skolan o behövde mig till att vikariera i förskoleklassen. O jag som aldrig kan säga nej stressade förstås dit o jobbade extra 1,5 timme (utöver mina vanliga timmar då). Imorgon blir det 4,5 timme också men på torsdag eventuellt inget extra. Hoppas på det! Behöver en sovmorgon...

Har i och med viket imorgon fått skjuta upp min klippning ännu en vecka dessutom... Suck. Men innan jul ska jag väl hinna få håret klippt i alla fall!

Ikväll har jag varit på lite glöggmys med CUF, väldigt trevligt!
Därefter har jag o Erika fixat lite med julfesten här i korridoren och så har jag tänt ljus och gjort lite mysigt härinne så nu ska jag bara ringa Kent och sen sova :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Asch da, tankte hora om det var ngn fest pa g, vart skitsugen att partaja. :)jaja, Hoppas du far en trevlig kvall iaf... :) Bor pa Zenithgatan 8, d huset man kan se fran ditt hus med glasburar (inglasade balkonger) pa utsidan.. Dar bor jag! Sa du vet fpr kommande fester... ;) Ha d bra! Kram

2006-12-04 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback