Morning

För ovanlighetens skull (inte) när jag har en sov-
morgon så ringde de från skolan idag och behövde
vikarie. Och för ovanlighetens skull (faktiskt) sa jag
nej. Kan inte boka om tiden hos frisören idag, och
jag vill inte göra det heller. Har redan ändrat tid 2 ggr.

Självklart känns det lite dumt att säga nej, jag vill
ju egentligen jobba, men det är rätt skönt med.
Jag behöver den här sovmorgonen.
Just nu kokar jag ägg, sen ska jag klä på mig och
sen cykla till frisören så jag är där vid 10.

Det lär väl inte bli några dramatiska förändringar av
frisyren idag heller.  Kanhända är jag lite tråkig men
så får det vara! Fast ibland är tanken lite lockande,
faktiskt. Jag skulle dock aldrig våga. Tycker om mitt
hår för mycket som det är.

Nu verkar äggen ha kokat klart så är väl lika bra att
jag fixar frukosten nu. Hoppas att alla får en bra dag
idag. Det verkar i alla fall inte bli regn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback