Uppdatering...

Nu är det några dagar sen jag skrev igen.
Blir ofta så på helgerna.

Denna helgen har i alla fall varit toppen!
Som alla helger numera... :)
I fredags käkade vi lite god mat o hade hyrt HippHipp, julavsnitten.
La oss ganska tidigt sen, hade ju jobbat rätt mkt i veckan innan så.

Lördagen bjöd på lite julklappsshopping (för Kent) och lämna tillbaka
kläder (för mig...). Sen gav vi oss iväg till Tivoli och hade en toppenkväll
med berg-och dalbanor, virvelvindar, gungor och alla andra karuseller!
"Någon" var lite rädd i början, men det blev bra på slutet.. hihi...
Demonen är ju inte så farlig, faktiskt... ;)
Stannade nästan tills de stängde vid 23 och sen hem o mysa o sova :D

Idag har vi bakat lussekatter, doftar ljuvligt i lägenheten fortfarande.
Sen blev det middag på Jensens Böfhus *gottgott* och sen åkte
min underbara pojkvän härifrån igen :(
Menmen... bara 5 dagar kvar denna gången.
Skönt att slippa vänta så länge nu som sist.

Nu ska jag snart sova.
Ska bara se om jag orkar duscha först.
Eller så gör jag det imorgon bitti.
Whatever.

Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback