Årets bästa dopp

Riktigt nice va det igår. Drack lite vin, badade massor i det varma vattnet och satt o snacka på stranden. Perfekt kväll.... Men det tog ett tag (och några glas) för att få pojkarna att våga bada *hehe* men jag hade iaf rätt, det var såå skönt!

Det enda mindre bra var alla stenarna i vattnet. Jag har rivit upp sår på undersidan av foten så min joggingrunda idag ligger nog i fara :( En annan mindre bra sak var när man fick bollar i huvet *grrr* hehe

Nu ska jag käka frukost, sen iväg till jobbet.
Btw, The Ark spelar i Växjö den 12 augusti. Jag kanske ska åka upp då i alla fall? Ska ändå vara där den 13:e så... hehe.. men kanske inte så kul att åka ensam. Får fundera på det.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback