Blivit med hatt!

65995-75

Har blivit med hatt idag!

Fick prutat ner den 29% med.. haha! 20% för min snygga läkarrock med "Sverige är sjukt" på och de resterande 9 procenten för att jag inte hade mer pengar... och så fick han en bodymassage av mig (obs! ett verktyg typ, ingen "riktig" massage hehe).

Tycker i alla fall om min hatt :)

Dagen i övrigt väldigt trevlig! Kul kampanjande, träffat roliga människor. Fått ut allt material vi hade med oss plus en del för Centerpartiet och -kvinnorna.

På kvällen blev det lite öl och schlager i schlagertältet :) Niiiice!
Nu ska jag snart sova, först snacka lite med Jens när han kommer hem.
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: gish

Ooo jag gillar hatten!!:D kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback