Helsingborgsfestivalen!

65995-76


Det här var tänkt att bli min outfit på festivalen igår. S¨blev det dock inte, vilket jag är glad över. Det hade varit kallt med kjolen... och opraktiskt! Tänk bara i karusellerna haha!
Hade jätteskoj på festivalen... kommer nog kunna se det på Jens blogg så småningom, ett antal "inte-så-jättecharmerande" bilder på mig lär väl komma upp! Men roligt var det! Drack öl och dansade i schlagertältet och åkte karuseller utanför. Niiiice!
Sen hade vi ju vart så smarta så vi inte kollade tågen hem.. vilket gjorde att vi missade sista tåget med fem minuter. Ooops. Taxi hem kostade 650 kronor... eehmm lite dyr, kanske?
Men vi fick sova hos Madde :) Taaack min ängel!
Sen inte såå härligt att gå upp halv sju imorse men men...

Madde hade för övrigt med sig Björn igår. Det va en trevlig prick :) Så vet ni det....

Nu ska jag göra mig i ordning, sen iväg på kalas för min mammas faster.
Efter det blir det kampanjande på hbg-festivalen och ikväll ut o partaja som igår.
Jag dör snart.
Behöver en sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback