Läggdags

Nu ska jag sova.
Haft en lång dag på jobb.
Sen en lång kväll framför teven.
Inte så ofta jag har det, så det var nice.
Kolla på Vänner.
Outsiders. Nån mer som såg det? Hur f*n kan man vilja ha större bröst när man har storlek 70KK!? Hur sjutton kan man ens ha så stora bröst? Sjukt!
Sen Aktuellt.
Och nån dokumentär om typ Carolina Klüft.
Och sist Bullshit om bantarpiller. Väldigt objektivt program.. (INTE)

En helkväll med andra ord.
Imorgon blir det jobb, tvätta, diska och kanske städa lite.
På onsdag packa.
Hade behövt shoppa lite med. Typ skor. Och nåt linne. Som det röda.
Sen Stockholm.

Shit vad jag ska åka överallt nu.
Stockholm torsdag-lördag.
Växjö nästa helg.
Göteborg måndag-onsdag efter Växjö.
Oh my God... så välberest!

Men nu ska jag bara resa in i drömmarnas land!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback